W dniach 30-31 października odbył się Pierwszy Kongres eTV dedykowany operatorom ISP, nadawcom oraz dostawcom technologii TV. Podczas wydarzenia zaplanowano m.in. debatę na temat przyszłości telewizji oraz warsztaty sprzedażowe i techniczne w temacie wdrożenia usługi TV we własnej sieci. Partnerami strategicznymi kongresu zostali Orange Polska oraz EVIO. Wieczór Haloween, towarzyszący odbył się 135 metrów pod ziemią w Kopalni Soli Wieliczka.
Październik 2014
200 gości
Agnieszka Ciesielska
Tematem głównym wokół którego skupione było wydarzenie dotyczyło kwestii budowania atrakcyjnej oferty TV mającej uzupełnić usługi skierowane do wymagającego użytkownika Internetu. Kolejnym punktem programu była debata pt. „Jakiej telewizji chce abonent?”. Eksperci reprezentujący różnych odbiorców mediów będą dyskutowali o tym, co dzisiaj tworzy polską i światową telewizję, jaka oferta ma szansę powodzenia u widzów oraz o tym czy interaktywność i nowe technologie stanowią przyszłość formatów telewizyjnych. Wydarzenie zakończone było serią szkoleń ze organizacji pracy działów sprzedaży.
Pierwszy Kongres eTV zakończyła wieczorna integracja w klimacie „Halloween”, która odbyła się w salach Kopalni Soli Wieliczki na poziomie 135 metrów pod ziemią. Niezapomniane atrakcje oparte o horror kontent TV, pokaz światła i dźwięku w cmentarnej mgle oraz występ wiecznie żywego Michaela Jacksona, to tylko niektóre niespodzianki zapowiadane przez organizatorów i partnerów.